Pages

Thursday, April 1, 2010

Perginya Pelawak Terkenal DIN BERAMBOI


salam..

Tengah aku asyik ber'FB', aku terpandang status YnaaohYnaa, aku jadi kaget.. betol ke ni?? then aku pon page FB Afdlin Shauki, sebab kalu FB Afdlin Shauki, die selalu update.. then status die telah mengiyai ape yang YnaaohYnaa post di FB..

Inalillah..... Pada 12.30 malam, kawan kita Din Beramboi telah meninggalkan kita dan pulang ke rahmatullah. Al fatihah buat din .... Tuhan sayang sangat kat kau din.

(FB Afdlin Shauki)


Dan bile ape yang terjadi, aku terpikir sejenak.. Allah akan tarik nyawa seseorang bile2 masa. ikut kehendakNya.. aku beristirghfar panjang, besarnya kuasa Allah.. terasa baru je lagi mendengar suara Abg Din Beramboi di radio Era.. terasa baru je tengok video2 lawak beliau.. Allah Maha kuasa..

Setiap yang hidup pasti akan pergi suatu hari nanti, samaada cepat @ lambat. itu sahaja. Allah lebih sayangkan Abg Din Beramboi.. Moga rohnya di rahmati oleh Nya.. Amin..



Pastu ade yang post twitter Din Beramboi, aku yang baca ni, memang tegak bulu roma aku..huhu..


p/s: setiap yang hidup pasti akan pergi, kita yang hidup ni, Doakan untuk kesejahteraan arwah Din Beramboi di sana.

No comments: