Pages

Saturday, April 17, 2010

Saya Rindu Awak


salam..


saya rindu awak?? sape awak tu?? awak ke?? ke awak?? ke awak yang duk bace belog ni?? ke awak yang rindu saya??hahaha


(credit to pakcik google)

sebenarnya entry ni takde kaitan pon dengan tajuk atas tu. aku saje je buat tajuk entry camtu sebab kawan aku cabar aku buat tajuk entry cmtu. so aku sahut cabaran dia sebab die cakap kalau aku buat tajuk entry camtu, die nak belanja aku.haha. so aku nak paw die cukup2 nanti. padan muke die. ingat aku takot nak wat entry tajuk 'saya rindu dia'.haha



so aku dah sahut cabaran die wat entry tajuk tu, sekarang menunggu mase untuk di belanja. tak sabar nak balik terengganu nih. siap sedia ye En. Joe jin.. belanja la diri ku ini.. jangan berkira.hahaha


p/s: karut marut dah entry aku ni.. biar la.. peduli hape aku..ngeh3

No comments: