Pages

Thursday, April 8, 2010

War is Beginning!!

salam..

Nak update Belog, tapi takde mase.. sebabnya?? aku pegi lenggang2 mak minah kat melaka n now time study week.. banyak sebenarnya cite yang aku nak story mory kat korang sume.. tapi nanti la ye.. bile aku da betol2 free, and rase asyik nak menaip2 ni, aku share2 la cite2 aku ni.. tapi takde la besh sangat pon cite2 aku, cume ' ske hati aku la nak cite pon, lu pehal!! hahaha.. gilos pempuan ini..

.**************************************.

sekarang da masuk 2nd week for study week, semua da sebok2 menyetadikan diri masing2.. aku pon same la.. walaupon takde la focus, tapi aku study la jugak..hoho

esok dah start 1st paper exam.. aku takot!! taknak perkara sem lepas terjadi lagi. sampai aku down giler2 di sebabkan 1 paper tu.. dah2, lupekan sem lepas.. sem ni kite buat yang terbaik..

.**************************************.

so, kepada kawan2 aku.. especially 3SGT UTM skudai.. aku doakan yang terbaik untuk kite sem ni.. tahun depan dah masuk final year.. tahun terakhir untuk kite bersama( ayat sedey (_) )


DO THE BEST!! ur attempt is must, ur pray is also needed





Ya ALLAH...
Terima lah Amalan kami,
Perkenankan Doa2 kami,
Bukakanlah pintu kebaikan untuk kami,
Sepertimana Engkau berikan kepada para Anbiya & Auliyamu
Dan hamba2 Mu yang soleh

lepas ni aku nak perang lagi.. tapi perang dengan apa, nanti aku story.. (◡‿◡✿)