Pages

Thursday, April 15, 2010

contest specticular specky

salam..

kali ni tibe2 terasa nak join contest yang dibuat oleh blogger. kenapa nak join?? saje je gedik-gedik.haha.. takde lah, saje nak mengactivekan belog aku yang cikai-cikai ni. so dengan sepantas kilat. aku pun memenuhi segala syarat2 contest ini yang di anjurkan oleh cik pro. sebenarnya aku tengok contest ni dalam salah blog kegemaran aku iaitu en.arc..hehe.. so aku join same ye..




so aku mempetaruhkan gambar ni. baru je lagi gmbr ni.. masih suam2 kuku lagi.. gambar ni mase aku g melaka n g salah satu tempat tu nama Jonker Walk..

oke lah, aku dah join contest ni. sape2 berminat sila klik pada banner aku kat tepi tu. @ kat link yang aku letak kat atas tu..

babai...

15 comments:

AsRuL said...

alah xleh nk like mcm kat fb ;-)

Cik Ika Aziz said...

hehehe... saje je..
kali ni nk bagi komen2 lak.. ngeh3

Asfan Ash said...

sape en arc tu?hahahhaha so sweett.. gmba fb la ni...aku cam kekkeke

Cik Ika Aziz said...

hahaah.. sapekah itu..
aku pn tak tau.. =p
yela, gmbr ni oke ckit.. ngeh3

Asfan Ash said...

yg penting lawa...eh ko lahir taun bape?ttibe ak ske tgk gmba ni

Cik Ika Aziz said...

hahaa.. bleh plak ko tetibe kn..
aku lahir thun 88..
ko?

Asfan Ash said...

ohh patutla aku ske tgk gmbo ko...aku ade perangai pelik ske tgk gmba awek yg berumur lebih sket dr aku

aku lahir 89 tp ade sorg minah ni ckp aku nampak cm 30. dem

Cik Ika Aziz said...

pelik jugak perangai tu..ngeh3 tapi ske tgk gambar xpe, kang ko tersuke kat makcik2 kang, susah lak.. sian awek2 mude yang admire ko..melepas..haha


aku tgok takde la cm 30..tapi nmpak matang la..tua sgt klu 30 tu.. jatuh saham ko nanti..hahah

Asfan Ash said...

hahha mke matang ke? lecturer aku dlu kuang hasam kate mke kami bbudak
oh makcik2 pon aku ske gak tp beza umo xlbey10 ar hahaha

Cik Ika Aziz said...

hahaha tu muke dlu. muke skrang da lain. nnti ko tnjuk muke ko kt lecturer. cakap muke da matang.haha

kalau xlebey 10 tu bkan mkcik namenye.tu akak2 tu.haha

Nudz Zalie said...

haha cane...nak wat..tp xreti..huhu

Cik Ika Aziz said...

wat ape tu yang?? join bnde ni ke??

Anonymous said...

comel2...
thanks dear join!!

Cik Ika Aziz said...

welcome dear! =)

Syuzana Abd Halim said...

hye...saje nak melawat peserta contest cik paro..good luck..