Pages

Friday, April 16, 2010

semua nak

orang ade rumah besar, aku pon nak

orang ade kereta besar, aku nak jugak

orang ade bini besar, ish, aku taknak.(sebab aku pempuan.haha)

orang ade camera dslr, aku memang nak!!

orang nak berjaya, of cos aku nak..

orang nak tlong mak ayah, aku nak la..

orang dapat dean list, aku mesti nak. insyaAllah..

orang nak suami yang baik n beriman, aku mesti la nak jugak..

orang nak dapat anak comei2(mcm pelakon korea), aku nak ler...haha

orang nak jadi yang beriman, aku nak la...

orang jadi orang yang baik2, aku pon nak jadi baik..

orang nak tolong orang lam kesusahan, aku mesti tolong...




tapi macam mane nak dapat n nak buat sume tu???




itu yang kite kena pikir.

itu yang kite kena usaha...

itu yang kite kena selalu berdoa...


usaha, doa & tawakal


itu semua akan tercapai kalau kita pndai mencorak hidup kita..

samaada warna warni @ hitam legam @ tompok2 taik unta...

yang itu semua ada dalam diri kita sendiri...


p/s: same2 la kite mencorak hidup kite menjadi colourful.. i like colourful.. =)

5 comments:

Asfan Ash said...

tp kalo dah 10 tu mmg thp macik ar hahahha

AsRuL said...

part DSLR tu best :)

Cik Ika Aziz said...

arc::. hahahaha... mmg pon..tahap mkcik kalu 10..


asrul::. hehehee.. =p

cik bahulu oren said...

semua yg kite nk kena iringi dgn doa dan usaha..:D

Cik Ika Aziz said...

ija: ye betul.. =)