Pages

Thursday, April 22, 2010

Pengajaran


salam

Sedang mengesyokkan diri online kat fb, tetibe terpandang 1 gambar. argh!, s**t (kata2 yang tidak elok tidak boleh ditunjukkan). gambar yang tidak senoyon & tidak senonoh.



gambar tu bukan dari salah satu list frend lam Fb aku ( friend lam list aku baik2 oke n aku kenal dorang, sebab mostly list friend aku dari member2 sklh lame n ade yang aku add), gambar tu ditag oleh salah sorang friend lam list friend kawan aku. kalau nak ditengok, list friend Fb die dah mencecah 4000 lebeh. fuyooo!! dahsat. aku memang tabik spring la.. ramai giler orang add die. aku pon ase nak gak camtu. kwang3..


(click utk tumbesaran)

aku kadang2 rase pelik gak, macam mane list f
riend die leh ramai camtu. tapi aku pk, maybe dorang lawa. aku ni ape la sangat kan. sebab tu tak ramai yang nak add aku. huahua. ayat pasrah beb. tapi aku xkesah pon. sebab ade je friend request yang aku xapprove. yela, name pelik2 n gambar pon pelik. watpe nak approve. so aku reject je la.( sory ye.hehe utk keselamatan)

Tapi, malam ni aku dapat pengajaran dan iktibar( ayat skema sikit), tak yah la nak mengejar list friend sampai beribu2, tapi nanti ade benda yang boleh mengaibkan kite. biar la list friend sikit, tapi hati senang and takde lah ade orang nak buat niat buruk kat kita.

satu lagi aku nak pesan, orang yang wat keje tak berapa nak senonoh tu, insaf2 lah wei. orang tu tak salah pape pon. tapi kau tag die dengan gambar tak senonoh. abis tercalar imej die.




4 comments:

Zazachan said...

pergh!..byk gile frenlist dia...huhu~
err..lupa nk bg salam..salam tuan rumah..(^_^)

Cik Ika Aziz said...

hehehe.. wassalam..
jemput masuk..hehe =)

tu la psl..
rmai giler.jeles uh.hehe

Asfan Ash said...

org add kalo aku xknal aku ignore je..lantak pi ar diorg

Cik Ika Aziz said...

asfan: hahaha.. taw takpe..
tp aku add ko, ko approve lak ea..
hua3