Pages

Wednesday, March 31, 2010

Menu Tengahari


salam...

Tengah syok2 study, mood study dia dah mai kat aku ni, so aku ape lagi.. study la dgn mengiller.. (takde la menggile sangat, sempat lagi layana FB. bile nak fokus oi wahai cik awek ni.. ish3) tengah duk syok study, tetibe, kriiuukk.. kriiuuukkk.. kroookkkkk.. ades, perut aku da berbunyi da..alahai, cian cik perut ni.. semalam tak isi, so siang ni la die duk bunyi2.. sabar ea cik perut, jap g kite isi kamu ye...

aku pon dengan tangkas, dan pantas dan cepat( nak tunjukkan betapa cepatnye aku =p) tekan hilter, nak masak air panas.. aku duk pikir2 la, nak makan ape.. antara maggi, sup campbells @ bubur nasi.. lam pikiran aku nak mkn bubur nasi, tapi tangan aku amek sup campbells.. pelik tol pempuan ni..hahaha... then aku pon campo la instant soup tu dengan air.. dang dung dang dung, siap la.. suap lam mulut, eeeeuuuuu.. tak sedap.. tak besh langsung..eeee.. menyesal!! menyesal!! menyesal aku beli sup campbells tu.. tak sodap..tak kena dengan selera aku nok.. dengan tangkas, pegi dekat tong sampah, buang.. debush.. masuk lam tong sampah.. membazir, tapi aku dah takleh makan.. nak orang, ish, xkan nak bagi orang sisa kita.. tak baek..

aku pon pikir balek, nak makan ape la ni... so ape lagi, yang tinggal just maggi n bubur nasi.. maggi da taknak, nak dekat exam, bahaya..hahaa (ye'ye je kau pempuan.. last2 makan gak nanti..) jadi, aku masak la bubur nasi.. masak punye masak.. ktang ktung..kteng.. siap!!



tara!!!




agak2 nampak sedap tak bubur nasi aku wat ni??haha.. masuk lif tekan sndri lak aku ni ( tapi memang masuk lif tekan sndri, kalau takde orang la.. haha) melalut ko pempuan...

aku makan dengan kenyangnye, plus lak dengan hujan turun renyai, angin sempoi2 bahasa melayu dan now rase 'mengantuk'. what?? mengantuk?? no..no..no.. jangan tido cik ieka.. banyak tak stdy lagi, dah2..aku nak solat.. dah masuk waktu.. babai.. wassalam...

p/s: ape menu tengahari korg hari ni??

2 comments:

fumakillalala said...

sedp gk bubr 2...t tin blik utm...ieka mskkn k....nyum!!!

Cik Ika Aziz said...

hahaha.. boleh2.. no hal lah..
semangkuk singgit..hik3