Pages

Tuesday, March 23, 2010

Perangai Manusia 1

salam...

relax betul aku malam ni.. sikit pon xsentuh pasal asgment.. duk sibuk online je keje memanjang..ape nak jadi la dengan kamu ni ieka weh... udah2 ler tu duk online.. eh silap, online boleh.. tapi untuk cari maklumat asgment...hehe.. tapi jap je.. kite update belog kesygan nih dulu.. sian die.. da lame tuan die wat dunno je kat die..merajuk kang nanti, susah lak nk pujuk.. wakakaka

**************************

zaman skrang ni, macam2 perangai manusia yg xbrpa nak logik yg kite dgr.. ade gak yg ade sllu kite dgr n perasan, tapi yang pasti macam2 perangai n karenah manusia yang susah kite nak jangka. ade pulak manusia sekarang ni wat hukum sendiri,. tak tau la kan kalau ade dlam buku2 agama @ buku2 lain yang kata @ tunjukkan seseorang awek ni boleh nak seksi2 @ ketat depan balak die. adakah die tidak tau bahawa kalau die pkai seksi @ ketat depan balak die, mata2 lelaki laen xtengok? yela, aku pon bukan la seorang yang warak @ alim kan.. tapi aku jadi pelik. setahu aku, kite just boleh nk seksi2 depan suami kite je.yang sah..

jadi IDEOLOGI manakah orang itu blaja @ dengar? aku pon ade dengar pendapat hamba Allah ni, if kite mmg dah jodoh kite ngn seseorang, kite leh xttup aurat kite depan seseorang tu? betul ke??? aku jadi musykil dan pelik. aku terpk2 adakah kenyataan tu benar @ salah?? tolong sape2 yang berpengetahuan, bgtau aku pasal hal ni.. sekurang2nya aku dapat tambah ilmu aku n sape2 yang baca belog aku ni.

tapi menurut ape yang aku blaja, kite kena jaga smpai kita kawen. lepas akad, baru itu semua menghalalkan segala2nya.. tapi manusia sekarang, lebey banyak yang menghalalkan ape yang haram n mengharamkan ape yang halal. aduhai, manusia akhir zaman..

p/s: sama2 la kite renung2kan.. aku xtujukan sape2.. just pendapat aku sendiri sahaja... wassalam..

No comments: