Pages

Saturday, March 27, 2010

Takde Tajuk

salam...

aku sudah bosan.. serius tahap gaban.. aku sangat2 bosan.. padahal baru je weekend.. 2hari aku duk sorang.. bosan yang amat( betapa aku nak gtau yang bosan huhu) rase menyesal sgt2 sebab tak balik rumah... aku bukan taknak balik, tapi tiket mahal lorh.. tak mampu la aku nak balik byk2 kali.. lain la kalau aku ni ank jutawan.. just call my dad... Ayah, along nak balik..then aku terus balik..hehehe.. aku takde la camtu.. cian kat mak ayah aku.. dorang bukan ade duet sgt kalau aku balik sllu..huhu....

now skrang aku sangat2 lapar.. ni lah perangai buruk aku.. bile dah duduk sensorg, aku mmg malas nak turun.. biar perut lap bagai nak gile pon, aku maintain je lagi.. cian perut aku, da nangis2 suruh isi.. tapi apekan daya, perangai buruk aku telah mengatasi segala2 nye..hahaha.. takpe2.. aku still isi lagi perut aku dengan biskut2 yang ade dekat bilik nih.,.aku perabih dulu stok2 yang ade.. nanti aku renew la stok yg ade ni..

bile duduk sensorg, mule la aku melalut.. nak makan sedap2.. padahal xtercapai pon ape yg aku nak tu..hahah.. saje je gedik imagine lebey2 mknn yang sedap2.. then mule la telan air luar duk terkenang mknn tu..hahaha.. takpe la.. sabar jew la.. tak lame da duh sensorg.. nanti aku nak g melaka.. tak sabar gler!! hoho.. pdhal exam da nak dekat, still lg nak lenggang2 mak minah lg..hahaha

udah2 la.. aku nak p solat zohor dlu..wassalam..

No comments: