Pages

Tuesday, March 23, 2010

Kenangan Lampau


salam...

terasa rajin lak nak update blog lately ni. aku ade banyak idea nak update blog ksygan nih, tapi disebabkan aku bizy, jadi terbantut la niat aku nih.huhu.. nasib badan la kan.. da name student U, camni la jadinya.. bizy.. bizy.. n bizy...huhu... sebenarnya lam kepala hotak aku ni nak update psl lain, tapi tertaip benda lain lak.. merepek ape tah akuh ni..hahaha... takpe la, aku nak taip gak psl ni.. peduli hape aku...( gilos!! ✖‿✖)

******************* *******************


aku tibe-tibe teringat pasal zaman sekolah rendah dolu-dolu.. alahai, rindunya nak jadi budak2 mcm dlu..besnye.. main kejar-kejar, menari-nari, makan reramai, xkire laki ke pmpuan, main lompat getah la, stdy sesama mase tecik2 dlu.. konon stdy la kan.. pdhal bukan stdy sgt pn.. main je banyak..hahaha.. then sekarang ni, kemudahan tenet ade iaitu FACEBOOK, ramai giler memember lame yang jumpe.. dalam reramai yang aku jumpe tu, adalah bezfren aku mase sklh rendah..hoho... beshnye kalau dapat jumpe balik. tapi sekarang ni masing-masing bizy and study jejauh.. so tersangat2 susah nak jmpe...


tapi ktorg ade satu rahsia.. antara geng2 ktorg jew ni.. hari ni aku bakal membocorkan rahsia geng2 aku..hahaha... pdhal bukan rahsia sangat pon.. tapi ktorang ade la pakat, konon2nye nanti bile da umur 22tahun, ktorang nak pakat jumpe balik. kire wat reunion reramai la.. tapi antara geng2 ktorang jew la.. tapi yang menjadi masalahnya sekarang, tak dapat jumpe lagi geng aku yang sorang lagi nih.. lost contact terus.. mane la kamu wahai hidayah... datang la keajaiban.. mane taw kamu ade instinct yang ktorang memerlukan kamu saat ini..hahhaa... sengal je aku...


yang pastinya tyme sklah rendah, adalah tyme terbaek pnye.. besh sgt.. tak payah nak pikir masalah or wateva.. just main.. main n main.. tapi tyme exam aku menyampah ckit.. yela, aku ni kan lombab ckit ha.. tu yang study setakat UTM skudai je ha.. poyo jew..haha.. tapi aku bersyukur la, at least dapat gak aku sambung blaja, daripada duk mengabiskan beras kat rumah aku tuh..hehehe.. dah2 la.. melalut ape tah aku ni.. bende lain lak aku merepek...

******************* *******************
eh, lupe plak.. ni saje aku nak promote gambar member sklh rendah aku.. sory ye kengkawan.. aku telah mengkidnap korang punye gambar.. arap nanti kite dapat jumpe.. banyak bende nak story mory nih..MISS U ALL!! mmmuuaahh!!(gedix..(✿◠‿◠)

1 comment:

farahijriah said...

kuang..kuang... rindu gak zaman skola rendah dulu.. tapi x rindu pun... rindu kwn2 je.. hahaha~