Pages

Saturday, March 27, 2010

Akhirnya


salam...

sekejap je masa berlalu.. dah sampai hujung sem.. dan bermakna aku akan praktikal!! n menempuh tahun akhir pada sem depan.. tidak ku sangka.. sekejap sangat masa berlalu.. rasa macam baru jew dftar 1st year.. baru nak maen2 dengan kawan2.. dan tibe2 plak rasa perasaan sedey.. bile mane tahun depan tahun akhir aku dengan kengkwan aku..wuuuu... sedey semacam je rase..(hahah gedik ) ish, pempuan ni.. lebey2 lak nak sedey.. padahal ade 1thun lagi kt cni.. takyah nak wat lagu tu la.. buruk bebenor.. :)))

***********************************

actually, minggu ni dah masuk stdy week.. tapi bagi aku, ni bukan study week.. tp heaven week.. haha.. duk bersuka ria, online memanjang, tido( sebab qada' 2week aku xtido dengan selamat..hahaha).. mula la nanti time exam mengelabah macam kucing mati anak.. tak cukup tido la, ape2 lah.. sebab study la konon..hahaha... tapi aku harap, sem ni dapat la capai target aku.. InsyaAllah.. Usaha Tangga Kejayaan... Amin..

minggu lepas adalah minggu yg tersangat2 bizy.. sampaikan aku tak sempat nak bertapa lame2 atas katil kesygan aku tuh + bantal busyuk aku yg wangi itu..hahaha masa habis dgan menyetelkan sume assgment, report n macam2.. pastu dgan presentation yg ade smpai pukul 8mlm.. dahsat sangat sem ini!! aku dah terbayang, mcm mane keadaan sem depan aka final year yg bizy bagai nak giler.. dengan nk kena siapkan PSM.. aku dah terasa bahang2nya.. walaweh.. sgt menakotkan..

even presentation sem ni pon dah ade aura prenttion PSM, aku dah menjadi sedikit gerun.. aku rase lect dah terkena badi PSM, yela.. baru lepas abis VIVA.. so, badi VIVA tu ada lagi dlam diri lect2 aku tu.. smpai ktorang yang wat presenttion ni kena tembak umpama senapang yang penuh dengan peluru tanpa henti.. ktorang tak boleh nak menjawab.. tersangat2 pedih... budak cos aku pon sampai dah naik pening, ade yg merungut n macam2 la.. smpai ade yg mengutuk lect..

cuba pikir secara mendalam.. ada reason tak ssorang lect buat mcam tu?? lect tugas die ajar kita, dorang pegganti sorg guru..so, walau cmne pon lect mrah or ape2, tu sume tnjuk ajar.. VIVA nnti lagi terok kite kena... bukan VIVA je, time keje pon same.. jadi sepatotnye ambik ni sbgai pengajaran, jgn lah duk mengutuk lect kite.. dorang umpama EMAK AYAH kita dekat Uni.. hilang berkat kalau kite buat macam tu..

***********************************

aku malas nak cakap byk n panjang, yela, perangai manusia ni kan macam.. tak dapat duga, depan bermuka manis, tapi hati sebenarnya takde siape yang tau.. bak kate kawan sy, jangan menggunakan topeng muke manis, snyum untuk menutup keadaan hati sebenar..

p/s: gudluck to all my fren..

No comments: