Pages

Friday, May 27, 2011

Entry Khas

Assalamualaikum

Hye!!


Entry kali ni special sikit sebabnya aku nak buat khas untuk seseorang ni. Semalam die anta chat kat aku mintak aku buatkan entry khas untuk die. Tapi die nak suruh aku puji-puji die. HAHAHA Kire sekali suruh promote die la. haha Budak tu cakap lagi, kalau aku buat entry nih, confirm traffic blog aku akan naik. Wah, belagak besau budak ni. HAHA


Budak ni aku kenal bile ntah, aku pon dah lupe. jangan marah ye..hehe tapi yang pasti budak ni baek dengan aku. Kire die jadi adik angkat aku la sebab aku anggap die ni macam adik aku. Tapi adik yang sangat suke kenakan aku, memang kaw-kaw la die kalu bab kenakan aku ni. Kalah aku dibuatnya. Tapi takpe, die baek dengan aku. tehee


Bile aku ade masalah, die lah tempat share cerite. Aku selalu share masalah dgn budak ni. Even kadang-kadang takde la selesaikan masalah aku tapi at least dapat kurangkan masalah tu sebabnya die ni suke buat lawak SENGAL die tu. Suke nak mencari pasal dengan aku. Memang ade je lah yang nak gado-gado ngn aku. Tapi aku xkesa, sebab aku happy macam tu.


Lagi satu budak ni, mulut die mak aihh memang laju bab nak kutuk-kutuk aku. Pedas siot bab kutuk aku. Tapi kutuk-kutuk die pon, aku tak kesah sebab aku tau die gurau. Die nak puji aku sebenarnya, tapi die malu and sogan. betul idak budak?? HAHA baek kau mengaku. kankan ;p


Walau die kutuk aku, suke kenakan aku, suke buat lawak bengong, tapi aku sayang die lah. hehehe Wah! ikhlas ni weh aku cakap kat kau. Kalau kau tak caye jugak, memang aku buat entry kutuk-kutuk kau pulak lepas ni. HAHA ugut nih!


Budak ni nama nya SYED NIZAM. name penuh la kot. Aku pon tak pasti. HAHA Nanti kalau budak ni ade bace entry ni, kau jangan gelak lebih-lebih plak. aku siku-siku kau nanti. HAHA


p/s: tengok traffic blog aku naik tak bile wat entry pasal kau ni. haha

No comments: