Pages

Wednesday, May 25, 2011

Big Sale Airasia


Assalamualaikum

Hye guys!!

Airasia Big Sale!! Ala, airasia memang selalu buat big sale pon. Mesti ade je tiap-tiap bulan big sale tu. macam before ni ade buat tiket flight dalam Malaysia dgn harga rm duapulohlima. murah tu beb cos puas hati nak jalan-jalan. Yela, sebab mengalahkan harga tiket bas. Tiket bas pon dah harga RM empatpuloh++, dengan penat, sakit pinggang, krem bontot, krem kaki. aisshhh.. sumenye lah.. (Banyak komen plak, padahal before ni die gak yang selalu naik bas. tehee sory ye bas.. ;p)

Kali ini big sale memang big sale. Harga tiket flight dalam malaysia dengan harga RM 0.10!!! Ya, memang tak silap. hanya RM 0.10. Aku tak typo okeh, memang ini yang aku dapat email dari Airasia.


And aku pon dah booking tiket. teheee Travel period bagi sale kali ini start tahun depan. takpe, booking awal2, dapat harga murah. tehee.. aku dapat booking tiket dengan harga RM 0.10 utk one way. so 2 ways, dengan harga RM 0.20. but di campor dengan tax bagai and luggage, so total twoways sombilanbolas ringgit!! aku ulang lagi.. sombilanbolas ringgit!! MURAH gile okeh!!

Tapi flight kemana tu, nanti aku rahsiakan dulu. just wait and se nanti.tehee

So korang cepat-cepat la booking tiket flight tu, even orang cakap airasia pnye services tak berapa nak oke, tapi yang ni je aku mampu naik. With the cheap price. puas hati jugak.. :)



kenangan before ke beijing ;)

p/s: siapa yang tau aku nak pegi mane, diam-diam ea. babap kang. ;p

6 comments:

farahijriah said...

nak p man tu ieka? kantoi sudah.. hik3!

Cik Ika Aziz said...

hahaha... nnti k.. awk akn taw jugak..hikhik

farahijriah said...

dah tau da.. da ade org gtau.. x ley la nk sembunyi dr saye... hik3!

Cik Ika Aziz said...

ala.. sy mcm tau je sape.HAHAHA
budak ni mmg nk kena ni. ;p

Wawa Abdullah said...

aik..ika nk g mn ni? dah lah tak gitau nk g mn..ishhh..tak aci ni..hahaha :P

Cik Ika Aziz said...

hahahaha.. aipp wawa..
mne bleh gtaw. kakaka ;p