Pages

Friday, May 20, 2011

Berjoggingan


Assalamualaikum

Hye semua!!!


Semalam adik aku ade ajak pegi shoot sunrise pagi ni. Konon la nak jogging dgn adik-beradik aku skali. Yela, da lame tak hangout same2 sebab aku and adik yg 2nd belaja jauh ckit. So bile semua dah berkumpul ni, kluar la sekali..Aku sebenarnya malas nak pegi, sebab ngantuk and pening kepala sebab tido lambat. Tapi takpe la, join je la..

So bangun solat subuh pukul 5.30pg. pastu landing sat atas katil. duk memikior nak pegi ke tak ikut. And bile adik aku si Alang buat-buat taknak pegi plak, aish. so nak tak nak, aku kena pegi la, kalu tak mengamok angah. pukul 6.15pg turun... pegi Pantai Batu Buruk je.. sampai je, try la shoot sunrise se pam dua.. jadi ke tak, aku main bantai je. teheee

Lepas shoot sunrise, parents aku sampai and ajak ktorang breakfast nasi dagang. Layan nasi dagang sedikit sbanyak, adik-adik ajak p main kat taman plak... So bawak la dorang p main.. Ok, sekaranh jom layan gambar sunrise and gambar adik-adik aku yg macam2 perangai. teheee..


sunrise


Ada banyak lagi gambar sunrise. tapi aku upload sikit je la ea..internet slow plak time nak upload ni ha..huh


Dah lama tak main kat playground, kalu aku pergi dgn kawan aku, memang sah la orang cakap ktorang gile. HAHA so peluang yang ade ni, aku pon bantai main dgn adik-adik aku. takpe ah org cakap aku cam budak-budak pon. DIC? ;p

Meh aku nak share sikit gambar. malas dah nak taip panjang. tehee letsegooooo!!














p/s:ber"exercise" la anda untuk kesihatan. tehee


No comments: