Pages

Friday, November 12, 2010

Entry Bosan

Assalamualaikum.. :)

sekarang dah abis paper untuk 1week. so ade tinggal 2paper lagi. 24 n 29 hb ni. so aku dengan pantas dan tangkasnya membeli tiket pulang. nak balik beraya n bercuti lama-lama.

tapi 1day, berita sedih dan hampa, aku tak tau hape kejadahnya ade re-test for subject yang dah exam. and dibuat pada hari isnin. sedangkan tiket aku hari sabtu. oh, damn! tak suke betol aku bile dah jadi camni. kelam kabut nak jual balek tiket yang ade, terpaksa cari tiket baru. and yang pastinya tiket sangat2 susah nak dicari sebab sekarang kan musim raya. so tiket terjual macam air paip yang laju. cepat abis..huh. so thanx to Allah.. ayah beli tiket lain. sayang ayah

Macam2 terjadi disweek.. hari yang penuh mencabar. bersabar jee lah. ape lagi yang boleh buatkan.

And hari ni, aku belajar bawak kereta!! yes, finally aku berjaya jugak bawak kereta. sangat2 seronok. yela, tengoj macam jakun kan, tapi aku dah lame teringin nak bawak kete and amek lesen kete, ayah je tak bagi lagi sebab now finally year, so i should focus on my stdy.

oke. merepek sudah, bercakap sorang2 sudah. tapi aku tetap bosan + perut aku tengah lapar yang melampau2. oke, done. aku sudah gemok. Fine.hahaha

2 comments:

farahijriah said...

kete sape awak bawak ieka?

Cik Ika Aziz said...

kete kak zana.. heee :)