Pages

Saturday, November 13, 2010

Apa Patot Kita Buat Kalu Jadi Macam ni?


Assalamualaikum ;)


Morning!! eh, alamak silap.. dah tongahari lorh.. tu lah, duk memerap je kat bilik sampai taktau sekarang ni waktu apa dan perut tiba-tiba berbunyi.. erk..erk.. lapo eyh.. sabar eyh.. sikit je, nak update blog ni sikit je ha..

Ok, aku nak tanye korg. especially utk Girl la. Jawab dgn jujur dan ikhlas ye. no tipu-tipu okeh.

Korang mesti ade facebook kan?? kalau takde, mmg mustahil lah. even ayah mak, pakcik, makcik and atuk nenek pon ade FB, kalau korang takde, aku macam kureng percaye sikit je. aish.. Memang ade yang takde, tapi kalau dah ade Blog ni, takkan lah takde FB. Musykil musykil.haha

Okeh, aku nak tanya, Pernah tak friends dalam FB, Tagged korang mintak no fon?? kalau Facebook ni aku percaya sikit sebabnya mostly friends yang ade dalam Facebook aku tu member lame. Zaman sekolah rendah, menengah, matrik and sekarang Uni. So, peratus untuk friends yang tak kenal ni kureng lam. around 2% kot. Tapi dalam tagged ni, aku agak kurang percaya, sebab tak kenal sangat friends kat dalam tu. Dorang main add je, and ntah pape. so aku lebih berhati-hati nak kawan ni. Tengok profile die dulu, muke boleh bla ke tak (kalau rupe cam pecah rumah, reject! haha.jahat aku.), then aku tengok orang yang komen gambar, profile die. tengok yang mostly Girl @ ade sayang, dear, abang and what so ever. Sah! lelaki jenis macam ni takleh caya. So aku, reject! haha

Tapi yang anta PM @ private massage ni ramai pulak. and mintak no hp. msg 2-3 patah. nak no fon. panggil sayang la, abang la.. eeeeuuuuu... sangat mudah okeh. kalau aku, bila ade orang macam ni, aku akan ignore segala msg die. Tapi ade pulak yang jenis, bila kita ignore and tak layan, dorang nak bengang pulak. pe ke hal nyo nak bengang?? lek lek sudey..hahaha So, kalau korang, korang akan buat macam mane??

So, tolong jawab ye. aku malas nak menaip panjang².hahaha...

No comments: