Pages

Sunday, May 23, 2010

Dean List??

salam...

Dah lame tak berblogging.. aku takde mase sangat nak mengadap laptop lame-lame sekarang ni. masa cemburu dengan aku. nak2 lagi aku tengah praktikal sekarang. bizy je memanjang. banyak tender masuk. nak kena setel itu ini. pastu sebok dengan buat report lagi. arrgghhh.. ini yang aku tak suka nak buat. apesal la praktikal ni just praktikal je. tak yah la nak kena buat2 report ni. wat pening je. kalu report aku buat ni leh naikkan pointer aku, aku sanggup buat.huhu

tapi setahu aku, praktikal ni just akan ade dalam sijil dengan result HL @ Hadir Lulus. tak berkenan aku dengan benda alah ni. tak membantu langsung nak naikkan pointer aku.huhu

Result untuk sem 6 dah keluar. congrats tu kengkawan aku yang dapat dean list. dengar2 cite ramai yang dapat dean list. tapi sem ni aku tak dapat nak pegang dean list tu lagi. just 1 pointer je lagi. frust weh... :( huhu. slack dengan 1paper je. adeh. aku rase frust gile sebenarnya. rase nak buat recheck je. tapi kalu buat recheck, mesti kena bayar balik. then belom tentu akan dapat result elok.

takpe lah, aku kena redha.. maybe ade hikmah disebalik ape yang berlaku, nak suruh aku study lebih lagi. strugle for the last year. ade 2 sem je lagi untuk aku strugle betol2. arap2 sem depan lebih baik dari sem ni. insyaAllah...


dah. stop frust. bangkit for next sem.. chaiyok2!!

takpe lah, rezeki aku sem ni

1 comment:

farahijriah said...

caiyok ieka!! 2 semester more.. u can do it babe ^_^ hehe~