Pages

Thursday, May 6, 2010

Bila Nak Kawen???

salam,

sejak akhir2 ni, selalu timbul soalan yg pelik dari siapa2 yang aku jumpe. ibu2 bapak2, makcik2, pakcik2 selalu duk tanye soalan cepu'gangsa' kat aku. sampaikan aku tak tau nak jawab macam mana. aku hanya mampu tersenyum n cakap 'no komen'. cewah, bajet cam artis je kau ni perempuan.hahaha.

soalan2 yg selalu aku kena bile aku jumpe kawan2 mak aku:-

1. bile nak kawen??
2. bile nak makan nasi minyak??
3. dah ade 'ehem2' ke

and macam2 lagi la...


kadang aku rase nak tergelak bile orang tye aku camtu. yela, nak kate aku ni tua. takde la. aku baru umur 22tahun. ye, aku baru 22. see, muda kan aku. comel2 lagi gitu (haha. stop perasan)

jadi soal kawen or ape2 tu semua, tak timbul lagi. tipu la kalu aku gtau yang aku tak pikir. aku ade jugak pikir. jeles dowh tengok member2 sume dah ade anak n dah ade life sendiri. tapi aku ni still lagi ngah mencari hala tuju hidup. masih kejar mengejar lagi dalam hidup ni. macam2 la yang aku kejar. ade yang dah dapat, ade yang otw.heee


(credit pakcik google)

- pelamin idaman. oh! -

so to ibu2 bapak2 makcik2 pakcik2, sy selaku empunya badan yang bernama ieka anak kepada aziz menyatakan bahawa, nanti sampai mase, saya kawen. hahahahaha semua org boleh jawab camtu kan. serah pada jodoh la. insyaAllah.. ade punye.. betoi x??





iekaaziz:nanti saya kawen, saya jemput semua ea. NANTI.heee


4 comments:

Asfan Ash said...

jempot aku!!!!

Cik Ika Aziz said...

hahaha.. klu jemput ko,

kena tggu ko abis stdy dlu la,

baru aku kawen.

haha

Aus MeLankoLik said...

rimas soalan macam tu , even aku tak pernah kena soal , hahahak .

takpe , nnt dekat2 nak kahwon , kau pegi kat telinge sorang2 , bagitau kuat2 , hahahak

Cik Ika Aziz said...

hahaha.. taw xpe..
mmg rimas.nk jwb pn xtaw cmne..
hnye mmpu tersenyum..hehe

xyah jerit, sakit tekak nti..
wat announce je nanti.hahhaa