Pages

Saturday, September 5, 2009

..::15ramaDHan::..

hari nih tepat2 kite puasa selama 15hari.. cam xcaye jew kan da smpai separuh bulan da kita puasa.. cepat jew mse b'lalu... xlame lg nak dkat final, asgment lg, kuiz, test.. aduh.. besar betul dugaan idop... tp kena set lam mind.. kena wat kje dalam keadaan+suasana+perasaan yg heppy.. baru kite xrase berat ape yg kite telah dan akan lalui...huhuhu...

mesti mak aku kt umah tu duk pulun abis nak siapkan baju2 org.. kalau aku ade, bleh gak la tulun2 ape yg patot..huhu.. arap2 la mak aku sempat siapkan baju org sebab nanti baju aku xsiap..hehehe.. =p xdpt eden nak beraya sakan tahun ni...








aku ucapkan selamat berpuasa.. ucp skali lg utk kali ke-2...hehehe =p

2 comments:

im said...

nk jgk die raye sakan eh???hehehe...duit jgn lpe taw...

Cik Ika Aziz said...

huhuhu.. msti la..
bkn sllu..
duit?? duit pe ea??huhuhu