Pages

Tuesday, August 25, 2009

Ramadhan.....


Pejam celik pejam celik, dah thun yg ke-3 aku pose dkt U ni.. n selama 3thun ni la mcm2 aku tempuhi spnjg stdy kt UTM ni..


aku ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua.. moga bulan ramadhan kali ini memberi seribu makna dan sama-sama lah kita menggunakan masa yang ade ini dengan sebaik mungkin...

Puasa kali ini bgtu mncbar bagi aku.. dgn status aku sbgai stdent 3rd Year ni, teramat la bz dgn mcm2 kje, asgment, project... dgn kuiz, test lg.. aduh, begitu berat asenye... Sbnrnya 2 mmg lumrah hidup student.. tp sem ni aku ase t'sgt2 la berat.. arap2 sem ni aku takde la truk sgt..takot2..huhu... Amin.....

Hari ke-2 puasa, aku dkjutkn dgn 1msg.. pas aku sahur, duk tgk la hp.. mne taw kot2 ade sape2 yg anta msg. then aku tgk la msg, wani anta kt aku.. die bgtau yg PAPA amilia Nadia( dak clas aku) meninggal dunia.. aduh, beratnya dugaan buat amy ramdhan kali ini.. diharap Amy dpt tempuhi ujian yg Allah ini dgn sabar.. Sedekahkan Al-fatihah utk Arwah PAPA Amilia Nadia...(Amin..)

Hari ke-3 puasa lak, aku dpt berita yg Mak aku excident.. aduh, b'macam2 dugaan.. Tp aku p'bykkn b'sabar.. mujur sgt2 yg mak aku takde la teruk sgt.. cuma aku kesian kt mak aku, cmne mak nk siapkan tempahan baju Raya org yg B'lambak2 tu.. cmne dgn adik2 aku nk buka pose dgn keadaan mak aku yg tgh sakit... tak sbar aku nak blik umah!!!!huhuhu

Hadapi la dugaan dgn penuh kesabaran... =)

No comments: