Pages

Tuesday, August 11, 2009

cubaan hidup.....

Bismillahirrahmanirrahim....

hari ni result test 1st kua... aku rase tensen sgt2.. result aku truk!!!..mcm mne la ni.. da nk dkt stgh sem da, tp main2 lg.. =(

Ya Allah.. tkutnya aku dgn sem ni...teguhkan lah hati aku ini. kuatkan la iman...Amin....
aku xnk main2 lagi.. takot sgt2..


*give me support...huhuhu.. tQ 2 all.. =)

Tapi disebalik kesedihan tu, ade kegembiraan... xsgka assigment yg lepas, group aku dpt mrkah tggi.. Alhamdulillah... walaupun keje tu bleh dianggap last minute, tp xsgka.. thanx pada yg menjayakan.. =) (*wawa + aku) =p Syukur....


Allah berfirman : “Dan Allah mengeluarkankamu dari perut ibumu dalam keadaan tidak mengetahui sesuatu pun dan Dia memberi kamu pendengaran, penglihatan dan hati agar kamu bersyukur.” (QS. An-Nahl : 78)

No comments: