Pages

Monday, January 31, 2011

ape Ntah!


Salam readers..

Sifat kemalasan makin melampau-lampau.. ntah pape ntah. Fizikal kate nak update, tapi dalaman menjerit malas.. malas.. kalau boleh dengar dalaman ni menjerit, aku tak tau la. boleh kalah dari fizikal luaran menjerit. memang takleh lawan lah. Hakikatnya terlalu banyak nak story mory kat uollss (gedik ckit). Yang banyaknye cite tahun lepas dan awal bulan 1 ritu. yelah, sekarang baju je masuk bulan 2, wah sedar tak sedar dah masuk bulan 2 da. Kejap je mase berlalu..

Aku nak story pasal trip ke beijing ritu, pasal student life aku, dan banyak lagi lah. tapi nanti la ye. sampai seru nanti. wah! bile la tu kan.hahaha

Kat sini aku nak share sikit la gambar aku kat beijing. 1 je, takleh banyak2, nanti ade entry khas untuk trip ke sane. memang banyak nak story mory.


summer palace

1 comment: