Pages

Sunday, January 17, 2010

bosan tahap melampau

aku sbnrnya da agk lme xupdate blog ni.. bkn xde idea, idea blmbak2 nk ditulis, tp mood aku tuk mgdap laptop ni n nk mnaip entry2 tu mmbatas aku tuk buat sume ni( ceh, ayt sastera lak kua.. heee =p) tp kali ni aku mnaip jugek lak.. nak taw sbb pe?? aku bosan gler mlampau2 tahap dewa3.. bosan gler siot!!!!!! aku xprnh ase sebosan ni lam idop aku.. weekend ni la plg aku ase idop aku ni xgne lgsg..hoho.. bkn xde kje, ade je kje yg blmbak2 ni.. bkn xde tugas len. ade jew yg mnggu.. tp mslh skrg ni, mood aku ni da jadi raja da.. aku pn xtaw la cmne leh die kuasai hidup n diri aku ni.. seyes gler, mood aku sejak akhr2 ni mmg sllu xoke.. depan org aku leh lagi nk control2 n tnjuk aku ni okeee... tp dsbliknye, aduhai... hanya Allah saja yg tau keadaan aku ni..mmg da gler kot aku ni.. da xtaw nk luah kt sape.. even ade gak luah kt org, mmg la ade gak mmbantu.. tp still lg aku jd cam agak2 SENGAL.. tah la... aku pn xpham...

kje yg beratur2 mnggu suruh buat, cian kt dorg.. mnnti2 utk aku buat.. bkn aku xnak buat, cme aku kna dlukn mne yg pntg.. ni ha asgment2 aku yg blmbak2.. meh aku nk senarai ckit,

1) industri binaan(group)
2) taxation(group n individu)
3) GIS( group n individu)
4) EIA( group)
5) strata title(group)

amek ko, 7 asgment aku nak kena wat..huhu.. ni bkn mgeluh, org ckp xbaik mgeluh, tp ni la knytaannye.. tugas student ni mmg berat... kena hadapi gak wlau kite xnak skali pn...huhu

erm, aku rase.. ble aku luah sgle yg ade lam pale otak aku ni, aku ase lebey lega.. wlaupun mslah tu xde la leh dslesaikan pn.. at least aku da luah sume.. huhuhu

p/s: sape2 yg ase nk bg pndgn ngn mslh aku ni kan, aku alu2kan la..setiap nasihat anda, amat sy hargai..wiwwit.. (^_-)v

No comments: